Среда, 01.05.2024, 23:52

Общественная организация

"Объединение грузовых автоперевозчиков"

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная страница| Мой профиль | Регистрация| Выход | Вход
Меню сайта
Разделы новостей
Новости Организации [39]
Законодательство [3]
Мин. транспорта и связи Украины [16]
Это интересно!!! [17]
ГАИ МВД Украины [28]
Гос. налоговая инспекция Украины [14]
Состояние дорог [33]
Острожно - КРЕМИНАЛ!!!!! [7]
Новости из-за границы [30]
Состояние дорог за границей [28]
Новости автомобилестроения [6]
Форма входа
Календарь новостей
«  Октябрь 2007  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Поиск по новостям
Друзья сайта
Статистика
Начало» 2007 » Октябрь » 20 » ДПА презентувала свій call-center
ДПА презентувала свій call-center

   Державна податкова адміністрація України презентувала широкому загалу роботу нового підрозділу ДПА України - Інформаційно-довідкового департаменту.

Завдання цього департаменту - зробити податкову службу більш доступною для платників податків. Тепер вони матимуть можливість не витрачати час на особисте відвідування податкових інспекцій і, не виходячи з дому чи офісу, отримувати необхідну інформацію з питань податкового законодавства.

Сall-center Інформаційно-довідкового департаменту, який налічує 155 спеціалістів, запрацює з 1 січня 2008 року і буде надавати відповіді платникам податків за допомогою так званої Єдиної бази податкових знань. Сall-center задовольнятиме до 2 млн. дзвінків на рік, тоді як існуюча сьогодні довідкова служба податкової “007” задовольняє лише 500 тис. дзвінків на рік.

Категория: Гос. налоговая инспекция Украины | Просмотров: 1543 | Добавил: oga | Рейтинг: 0.0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2006
Сайт управляется системой uCoz