Реалізація конституційних прав, свобод людини і громадянина посідає чи не найперше місце у системі розвитку демократичної, соціально-правової держави. Конституцією України та Законом України „Про звернення громадян” гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
Державна податкова адміністрація України постійно приділяє увагу зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи, оскільки вважає, що дотримання норм доброчесності є важливим фактором, органічно пов’язаним з місією, на якій ґрунтується діяльність податкової служби, спрямована на зростання рівня добровільної сплати податків.
Особлива увага при цьому приділяється виконанню та дотриманню статті 40 Конституції України та Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР „ Про звернення громадян”.
На виконання р.1 п.1 Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” ДПА України проаналізовано стан організації роботи зі зверненнями громадян.
|